Öppet brev till kvinnan i mitt liv

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon ovanför uttryckte det som "Jaha, du ger mig inte tillräckligt mycket uppmärksamhet (för att du prioriterar internet och hundarna)". Som om det vore fel att klaga över att man inte får uppmärksamhet i ett förhållande, när man faktiskt inte får någon uppmärksamhet? Som om det vore helt rimligt att prioritera internet före sin partner??

Det var jag det, och jag tycker helt enkelt att har man problem med något i förhållandet drar man det inte genom passiva, "lustiga" kommentarer inför publik. :meh:
Påminner om sådana trevliga tillfällen när man är hemma hos någon och en person "skojar" om hur det är bäst hen serverar påtår (exempel), som vanligt, för det är ju inte som att partnern skulle komma på att göra det själv, hahaha... :grin:
Skitkul. Jag älskar att vara inblandad i andras bitterhet. :up:

Och ja, jag tycker det är helt jävla fel att klaga. Man gör något åt det i så fall, istället för att framställa sig som ett offer.

För den delen tycker jag inte det är det minsta självklart att partner ska gå före andra intressen heller. (Och då är det ju en god idé att inte vara i ett partnerförhållande med någon som tycker tvärtom - det betyder dock inte att det är något fel på inställningen i sig.)

Det finns sådana om hästmänniskor också. Som generell humor är det förmodligen större chans att det är roligt än om det uttryckligen är riktat till "min partner".

Fast det finns ju den typen av humortexter också. Det enda som ligger TS i fatet enligt mig är avataren och det läste jag om först senare i tråden.

Kan inte låta bli :angel:

"Buddha explained that all our problems and suffering arise from confused and negative states of mind, and that all our happiness and good fortune arise from peaceful and positive states of mind. "

Emottogs med stor del humor från majoriteten av övriga forumister och väcks till liv ibland.
Ja, count me out i såna fall, jag tycker inte såna där grejer är roliga alls. För övrigt fixar jag inte människor som kallar sina partners "älskling" :wtf:

Kan inte låta bli :angel:

"Buddha explained that all our problems and suffering arise from confused and negative states of mind, and that all our happiness and good fortune arise from peaceful and positive states of mind. "

Oj vilket käckt citat!

Måste vara väldigt bekvämt synsätt dock. Alla som opponerar sig mot något eller har en annan åsikt är förvirrade och negativa samtidigt som medhållarna är lyckliga och positiva :up:

Oj vilket käckt citat!

Måste vara väldigt bekvämt synsätt dock. Alla som opponerar sig mot något eller har en annan åsikt är förvirrade och negativa samtidigt som medhållarna är lyckliga och positiva :up:
Det är väl inga med- eller mothåll. Utan hur man tolkar en text, positiv eller negativt.

TS, om inte "din kvinna" uppskattar dig när du finns där så är det hennes problem och förlust.
Ja men verkligen anonym, jag håller med dig! En man som, när han är missnöjd med förhållandet, väljer att regga sig på en sida där hans partner hänger för att sedan starta en skämtsam pikig tråd om deras liv för att på ett passivt aggressivt sätt föra fram sin kritik - honom ska man fan ha vett att uppskatta :up:.

Jag hoppas att du har fel och att TS inte alls är missnöjd utan bara ville skämta. Är han missnöjd är det här ett bedrövligt sätt att ta upp det på.

Alltså, den här texten är en kärleksförklaring med glimten i ögat till min partner som hänger en del på detta forum. Ni vet inget om vår relation, hur våra liv ser ut men många har bestämt sig för att jag la ut den här texten av elakhet, ni kunde inte ha mer fel. Det här var ett sätt att locka fram ett skratt hos min sambo i den jäktade vardagen som vi lever i. Ironi, känslor och uttryck kan vara svårt att förmedla i en text, särskilt om man inte vet vad det handlar om. Den här texten är till henne, la upp den här för att hon ska bli glad när hon läser texten.:heart Ni andra får ursäkta men jag är inte så intresserade av vad ni tycker.
Du vet väl att buke är dårarnas paradis? Jag har förut skrivit hästdårarnas paradis men omvärderat det hela och här ska allt som kan missförstås missförstås och kan det inte missförstås så tolkar man om det, lägger till och drar ifrån samt blandar in random oväsentligheter, rör om i grytan och hoppas få med sig ett antal medlemmar samt startar ett drev. :devil:

Du vet väl att buke är dårarnas paradis? Jag har förut skrivit hästdårarnas paradis men omvärderat det hela och här ska allt som kan missförstås missförstås och kan det inte missförstås så tolkar man om det, lägger till och drar ifrån samt blandar in random oväsentligheter, rör om i grytan och hoppas få med sig ett antal medlemmar samt startar ett drev. :devil:
Varför stannar du om det är så förskräckligt då? Jag tycker att det finns en hel del jävla idioter här inne, garanterat inte samma som du tänker på dock, men majoriteten är ju bra och kul liksom. Du känns väldigt negativ tycker jag, som att du bara ser det dåliga med Buke.

Det är väl inga med- eller mothåll. Utan hur man tolkar en text, positiv eller negativt.
Haha eller hur. Om du frågar mig är man totalidiot om man är så "positivt" inställd i livet att man inte ens kan läsa en text och vara kritisk.

Varför stannar du om det är så förskräckligt då? Jag tycker att det finns en hel del jävla idioter här inne, garanterat inte samma som du tänker på dock, men majoriteten är ju bra och kul liksom. Du känns väldigt negativ tycker jag, som att du bara ser det dåliga med Buke.
Gudskelov överväger det positiva än och därför är jag kvar, förresten har du aldrig gillat mig eller vad jag skriver och vissa är tom. rädda för att stöta ihop med mig IRL på nån buketräff, konstigt då att någon härinne vill bli fejjankompis med mig när jag är så gräslig och skrämmande (jodå båda "stämplarna" har jag fått flera gånger här).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka