Någon ovanför uttryckte det som "Jaha, du ger mig inte tillräckligt mycket uppmärksamhet (för att du prioriterar internet och hundarna)". Som om det vore fel att klaga över att man inte får uppmärksamhet i ett förhållande, när man faktiskt inte får någon uppmärksamhet? Som om det vore helt rimligt att prioritera internet före sin partner??
Det var jag det, och jag tycker helt enkelt att har man problem med något i förhållandet drar man det inte genom passiva, "lustiga" kommentarer inför publik.
Påminner om sådana trevliga tillfällen när man är hemma hos någon och en person "skojar" om hur det är bäst hen serverar påtår (exempel), som vanligt, för det är ju inte som att partnern skulle komma på att göra det själv, hahaha...
Skitkul. Jag älskar att vara inblandad i andras bitterhet.
Och ja, jag tycker det är helt jävla fel att klaga. Man gör något åt det i så fall, istället för att framställa sig som ett offer.
För den delen tycker jag inte det är det minsta självklart att partner ska gå före andra intressen heller. (Och då är det ju en god idé att inte vara i ett partnerförhållande med någon som tycker tvärtom - det betyder dock inte att det är något fel på inställningen i sig.)