Öppet arkiv

gunhild

Trådstartare
Ni har säkert sett att SVT har öppnat sitt arkiv och lagt upp gamla klassiker. För oss hästbitna finns Den tredje lyckan, Till häst och Göteborg horse show. Men jag skulle också vilja se På bettet och Hippo igen, kan vi inte gå ihop och maila detta till SVT? Jag har redan gjort det och ju fler som önskar desto större chans, måste väl vara flera som vill se dessa igen? Kanske rentav finns fler gamla hästserier vi gärna vill se igen??? :D

Sv: Öppet arkiv

Jag skrev till dem om Hippo och de lovade att lägga upp programmet på listan över kommande. Men ju fler som mejlar dem desto snabbare får vi nog resultat!

Sv: Öppet arkiv

Det är en tv serie från 70-talet(?) som utspelar sig i hästmiljö ett gäng hästtjejer som blir kära i sin ridlärare. Var före min tid men fastnade i den....

Liknande trådar

Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 345
Senast: LovingLife
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 846
Senast: Rosett
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka