Öppen slida

P

prince77

Idag när jag kom till stallet så låg ett av stona ner. Min första tanke var- är hon också med föl. Ljuvret är helt tomt men hon är rund om magen. Det var som att det tryckte på nått där bak och det va svullet och VÄLDIGT hängit och glappt. Efter ett tag reste hon sig och efter några timmar var det som vanligt där bak, vad kan detta varit?

Du tror inte att det bara kan ha varit när hon låg ner? Att kroppen liksom trycker bakåt lite så att det blir så? Annars har jag faktiskt ingen aning. :confused:

Liknande trådar

Hästvård Igår skrev stallägarna att min häst låg ner i hagen, hon hade gått ifrån sitt hö. Stallägaren gick ut och reste henne upp då smaskade...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: Sirap
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 694
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar