Jag skrattade jag när han anklagade miljöpolitik för att vara popumistiskt - det känns tryggt när en expert på ämnet uttalar sig...och nu sitter Jimmie Åkesson i tv4 och pratar om att den här rekordsommaren inte har något med klimatförndringar att göra, trots att värmen eskalerat som mest de senaste tiotal årenDet är visst bara en slump att rekordvärmen är 2018 och inte 1918.
Jag tänker såhär kring V, att dom kommer inte få igenom det kravet öht men att dom ändå behövs i riksdagen och att deras inflytande bör öka. Så jag röstar på dom utan större bekymmer trots att jag inte håller med om allt och alltid ställer upp på deras världsbild - för så länge dom inte är ett större parti så ser jag inte heller att dom får igenom lite mer världsfrånvända förslag och åsikter.Jag kan verkligen inte bestämma mig det här valet. Har varit inne på att rösta på V för första gången, men t.ex. EU är en sån grej som jag inte alls håller med dem om. Tänker å ena sidan att äh, Sverige kommer ändå inte gå ur EU men när jag läste vad Vänsterpartiet skriver om EU så tar det ändå emot lite att rösta på dem.