OutOfService
Trådstartare
Min älskade lilla prins har återigen lyckats skada sig, eller ja bli skadad. För 2 veckor sedan hade han ett sår på pannan som FV tror kommer ifrån en spark av boxgrannen. Han blödde näsblod 1 vecka efter detta och veterinären tyckte inte det va så farligt, men så i torsdags så hade såret börjat vara/rinna och han hade feber. Så han fick antibiotika och veterinären tyckte FV skulle åka in och röntga huvudet, bara för säkerhetsskull.
Och det var väl tur det! Fraktur på näsbenet med flisor i bihålan och kraftig bihåleinflammation Han ska opereras på tisdag, tydligen va risken stor att det skulle behöva spolas fler ggr efteråt.
Det jag undrar är om någon har erfarenhet av liknande skada? Och erfarenheter av strömsholm? Då man hört mer negativt än positivt om dom senaste...
Och det var väl tur det! Fraktur på näsbenet med flisor i bihålan och kraftig bihåleinflammation Han ska opereras på tisdag, tydligen va risken stor att det skulle behöva spolas fler ggr efteråt.
Det jag undrar är om någon har erfarenhet av liknande skada? Och erfarenheter av strömsholm? Då man hört mer negativt än positivt om dom senaste...