För att göra en lång historia kort. Efter mycket om och men kom vi fram till att det var kissing spines som var problemet på min häst... En behandling, 10 dagar på metacam och 3 veckors longering med pessoasele senare kom vi fram till att det inte gav tillräckligt med resultat och därför bestämdes det på grund av lite allt möjligt krångel med försäkringsbolag osv att han ska opereras...
Så om en vecka idag är det dags, lite lagom nervöst efter en diskussion med skolveterinären som inte var alltför positiv till sådana operationer
Så till mina frågor. Någon som har någon erfarenhet av sånna operationer? Någon som har lite koll på hur hästarna blir efteråt? Ja ni fattar, vill veta lite hur det gått för andra hästar och lite vad jag kan vänta mig.
Så om en vecka idag är det dags, lite lagom nervöst efter en diskussion med skolveterinären som inte var alltför positiv till sådana operationer
Så till mina frågor. Någon som har någon erfarenhet av sånna operationer? Någon som har lite koll på hur hästarna blir efteråt? Ja ni fattar, vill veta lite hur det gått för andra hästar och lite vad jag kan vänta mig.