Saeta
Trådstartare
I november förra året så gjorde jag en galloperation där blåsan och innehållet togs bort genom titthål. Jag har mått jättebra sen dess och har kunnat äta vad som helst utan att ha känt av det. Men nu dom senaste 3 dagarna, främst på kvällen, har jag haft lite ont i vad jag tror är platsen där gallblåsan satt.
Jag har inte ätit något annorlunda och inte förändrat något annat, så jag har ingen aning om vad det skulle kunna bero på. Det gör inte ont hela tiden utan kommer som "hugg/att något kramar" lite då och då. Jag har inte heller så ont att jag behöver ta någon smärtstillande eller så. Men som den hypokondriker jag är blir jag såklart livrädd. Därför känner jag att jag behöver fråga.
Kan man ha ont så här lång tid efter en galloperation?
Och om det inte är gallan, vad kan det vara då?
Googlar jag så har jag ju cancer i hela kroppen och kommer dö inom... 3 dygn typ.
Jag har inte ätit något annorlunda och inte förändrat något annat, så jag har ingen aning om vad det skulle kunna bero på. Det gör inte ont hela tiden utan kommer som "hugg/att något kramar" lite då och då. Jag har inte heller så ont att jag behöver ta någon smärtstillande eller så. Men som den hypokondriker jag är blir jag såklart livrädd. Därför känner jag att jag behöver fråga.
Kan man ha ont så här lång tid efter en galloperation?
Och om det inte är gallan, vad kan det vara då?
Googlar jag så har jag ju cancer i hela kroppen och kommer dö inom... 3 dygn typ.