ont i vänster öra

Hum tjejer.. jag har ätit pencillin sen i Onsdagskväll, Kåvepenin är det jag fick utskrivet. Jag har varit bättre sen i torsdagskväll, hörseln kom tillbaka lite granna smärtan blev mindre och tjutet försvann nästan. Men i natt började jag få ont i halsen som sjutton, och även i örat och huvudet. Idag mår jag inge vidare, har lite mer lock för örat och värk, ont i halsen och välsigt ont i huvudet. Tog tempen och jag har 37,8 i morse, har 37 i normaltemp alltid i princip.

Betyder det att pencillinet inte biter? Har ju inte haft någon feber innan heller.

Du kanske har ett virus (också)? Det låter som det. Ring och försök få ut Rinexin. Jag vet att jag är tjatig om det men det gör allt så mycket trevligare när det gäller öronen.

Liknande trådar

Kropp & Själ God middag buke! Vi hoppar rätt in i frågan, jag har sen två veckor tillbaka haft kraftig halsont, frossa, feber som kom och gick och...
Svar
10
· Visningar
1 243
Senast: sicx
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 833
Senast: lewellyn
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 321

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka