Ont i bröstet men inte mjölkstockning?

Diana

Trådstartare
I måndags fick jag ont i båda brösten och tänkte att nu är det dax igen, har haft mjölkstockning ca 6-7 gånger sedan i maj. Men den här gången är brösten inte hårda alls. Dom känns nästan helt tomma. Jag ammar bara nattetid nu, någon enstaka gång på dagen om den lilla vill.

Nu är jag även tokförkyld och mår riktigt dåligt, kan det ha något med det att göra? Jag har ingen feber men fryser och svettas om vartannat.

Någon som har varit med om liknande? Om jag inte hade tappat rösten så hade jag ringt BM och kollat med henne...

Tack på förhand!

Sv: Ont i bröstet men inte mjölkstockning?

Jag fick så en gång med första barnet. Sänkan visade på infektion/inflammation (vad det nu var?) och doktorn sa att det kunde vara inflammation i bröstkörtlarna eller i livmodern. Fick antibiotika och det gick över.

Sv: Ont i bröstet men inte mjölkstockning?

Tack för ditt svar!

Lyckades prata med en BM men hon tyckte jag skulle avvakta. Blev det sämre så fick jag höra av mig.

Så nu hoppas jag att det snart går över!

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej alla !! Tyckte det nu var dax att skaffa sej ett användarnamn efter att ha "tjuv-läst" här under flera års tid. Är som...
Svar
14
· Visningar
2 143
Senast: Zody
·
Gravid - 1år Jag hade verkligen sett fram emot att amma, mysa med min lilla bebis och ha maten med mig precis överallt lagom varm och perfekt...
2
Svar
24
· Visningar
2 273
Senast: Asa_S
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 084
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol