Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja vi har varit på en trav klinik där veterinären sa att han inte skulle ha ont efter medecinen men han hade inte rätt så jag tror att vi får avliva min prins Jag använde arnika ett tag men han har så känsliga ben att han fick stora sår av arnikan.
Kanske han fick fel medicin. Jag hade inte gett upp så lätt utan fortsatt att försöka. Kanske att du redan har kontaktat någon och fått negativt svar. Tråkigt när de har ont!
Min pålle har oxå haft ont i benen , men inte säkert samma ont som din häst de går ju inte veta eftersom du inte beskriver de4t närmare men jag använde iaf, åå just nu kommer jag inte å vad den heter men det är en svart burk , som kostar liteöver 100 kronior, kanske hjälper lite xD dom har den på hööks iaf sen masserade jag in det på benen, funkade fint på han iaf
Det var nog ett knapplån, va. Antar att du skrev till ts. Du menar förmodligen Skillingarydsalvan (eller liknande). Kan inte tro att det skulle hjälpa mot värk i benen men massagen tror jag säkert kan göra susen.
Negativa svar har jag fått ja men samtidigt vill jag inte ta bort han, han har haft en svår skada i ena fram benet. Grejen är den att han kan inte trava ett steg han bara slänger utåt med benen. Han har ont i fram benen, i bakbenen och även ryggen, jag har behandlat ryggen några gånger och det tycker han är jätteskönt!
Men ja tänker förtjänar han å gå runt med ont i alla benen har är 17 blir 18 i år han togs bort från travet pga en skada i benet men när jag fick han gick han jättebra.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.