ombre - ute eller inne?

zalleg

Trådstartare
Tänkte haka på ombre trenden, sådär ett år efter alla andra :banghead:
Är det soo last year eller fortfarande snyggt?
 
Sv: ombre - ute eller inne?

Alltså, om det är snyggt eller inte beror väl på ens egen tycke och smak - inte andras/vad som är inne resp. ute?

Jag gjorde en Dip Dye för ett par veckor sedan, skitnöjd!
 
Sv: ombre - ute eller inne?

Ska man kolla trender och vad som är inne så är det omvänd ombre som gäller! Ljusare botten och mörkare toppar. Det var vad som syntes på visningarna i vår iaf ;)
 
Sv: ombre - ute eller inne?

Ska man kolla trender och vad som är inne så är det omvänd ombre som gäller! Ljusare botten och mörkare toppar. Det var vad som syntes på visningarna i vår iaf ;)

Najs, då slipper jag göra något åt mitt söndertonade hår som är mörkare i topparna än uppe på huvudet :D
 
Sv: ombre - ute eller inne?

Jo visst vill jag göra det för jag tycker det är snyggt.
Men självklart bryr jag mig om vad andra tycker också, jag vill ju inte bara vara fin i mina egna ögon, faktiskt! :)
 
Sv: ombre - ute eller inne?

Skit i om det är ute eller inne. Vem bryr sig!?

Jag gjorde en ombre för nån månad sen :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 997
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 617
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 040
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
784
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp