..om ni skulle skaffa en hemsidedomän

R

_Rosie_

vad skulle den heta då?
Jag ska skaffa adress och behöver lite idéer, hemsidan är klar och jag ska bara skaffa själva adressen. Svårt, man vill ju ha det rätt från början.
Tips och idéer? :idea: Ska väl vara något personligt, men jag kan i alla fall få inspiration här ;)
 
Sv: ..om ni skulle skaffa en hemsidedomän

Jo absolut, men min handlar om allt jag vill så den kan heta i princip vad som helst. Den är t.ex om mig, lite blogg, lite om djuren i mitt liv plus annat om filmer m.m.
 
Sv: ..om ni skulle skaffa en hemsidedomän

Min heter jerseyko :) Why? Jag kallas så på dom flesta ställen på nätet (överallt utom här) och fick 1 år betalt av min pappa :)
 
Sv: ..om ni skulle skaffa en hemsidedomän

Det är en god idé att ha ett sådant namn. SKulle inte heta rosie men jag har ett annat nätnamn på alla andra ställen, är bara lite orolig för att det ska betyda något konstigt, hehe. Har satt ihop det med hjälp av namnen på mina husdjur.
 
Sv: ..om ni skulle skaffa en hemsidedomän

Jag har mitt nickname som jag har på alla andra ställen utom här.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
438
Senast: Wysiwyg
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 889
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp