sona
Trådstartare
Vet inte om det blir rätt att lägga det här, men tänkte göra det här på försök. Man lägger in sitt/ett sto, stammen och gärna en bild. Nästa lägger in en hingst som den hade velat använda på stoet samt info om sitt eget sto, samma sto kan vara med flera gånger, men lämpligt att inte samma person "väljer" hingst
Kom på idén när jag satte mig och bläddrade igenom hingstkatalogen och insåg att det finns massor av hingstar som jag inte ens kastat en blick på, just för att dom inte är mina favoriter, medan någon annan kanske använt nått helt annat om dom haft mitt sto i avel.
Det här är alltså på skoj, och vill inte ha massa tjafs om vilka ston som ska vara i avel eller inte osv...
Mitt sto: Phaloma E: Phaeton x- Carat- Lansiär- Tafalgar
Kom på idén när jag satte mig och bläddrade igenom hingstkatalogen och insåg att det finns massor av hingstar som jag inte ens kastat en blick på, just för att dom inte är mina favoriter, medan någon annan kanske använt nått helt annat om dom haft mitt sto i avel.
Det här är alltså på skoj, och vill inte ha massa tjafs om vilka ston som ska vara i avel eller inte osv...
Mitt sto: Phaloma E: Phaeton x- Carat- Lansiär- Tafalgar