Alindra2000
Trådstartare
Ja mkt ska man höra innan öronen trillar av!! En jätteledsen bekant ringde tidigare idag och berättade om hur damen i djuraffären hade sagt att det måste vara ngt fel på min bekantas hund. Bakgrunden till att det skulle vara ngt psykiskt fel på hunden är att den kissar i sin egen säng. Vi kan ju då lägga till att det är en valp som är snart 5 månader gammal och just börjar kunna kallas hyfsat rumsren. Visst kan man tycka att de inte är helt genomtänkt att bara kissa i sin säng när man är nästan rumsren iövrigt men att gå på och säga att hunden har ngt psykiskt fel är inget annat än okunskap. Samma kvinna påstod även att valpar som är 5 månader absolut inte kan ha växtvärk, de får dem inte förrens tidigast 8 mån :smirk: så de måste vara ngt ledfel på min bekantas hund. Min bekanta har sin andra hund nu och gör så gott hon med allt men hon blir så himla nervös när ngn säger ngt negativt.
Varför är man så dum att man säger sånna saker när man helt uppenbart inte har koll?
Varför är man så dum att man säger sånna saker när man helt uppenbart inte har koll?