Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fjordhäst eller något annat mindre kallblod...vilken ras skulle du vara då? Eller skulle du vara en korsning av något slag?
Själv vore jag en shetlandsponny. Jag är lättfödd, har korta ben och är rätt envis. Jag skulle vara generellt snäll mot barn men de som inte sköter sig skulle åka i backen .
Islänning, en sådan som går full rulle i galoppen och sticker. Lättfödd, fyrkantig och uhm viktbärande. Bits ibland, kanske måttar in en hov över tårna någon gång, oftast väldigt accepterande för konstigheter men hyperstressad första gången på tävling och så....vilken ras skulle du vara då? Eller skulle du vara en korsning av något slag?
Själv vore jag en shetlandsponny. Jag är lättfödd, har korta ben och är rätt envis. Jag skulle vara generellt snäll mot barn men de som inte sköter sig skulle åka i backen .
...vilken ras skulle du vara då? Eller skulle du vara en korsning av något slag?
Jag brukar faktiskt beskriva mig själv som "lite som en häst" ibland. Flyger i luften för alla plötsliga ljud och rörelser. HATAR ballonger och måste lämna rummet när någon håller på att öppna en champagneflaskaJag tror också att jag vore en shetlandsponny. Liten, envis och mycket man. Däremot så är jag väl kanske inte lika tålig som rasen överlag är, och temperamentet skulle lämna lite att önska eftersom att jag liksom @Mineur har nerverna utanpå. Skulle flyga i luften för varje inbillad krokodil jag såg!
Åh, någon som är som jag! En gång när jag kollade på skräckfilm så hoppade jag till så högt att jag trillade ur soffan för att en kompis la en hand på axeln Det händer ju även att jag hoppar till mer än hästen när jag rider, haha.Jag brukar faktiskt beskriva mig själv som "lite som en häst" ibland. Flyger i luften för alla plötsliga ljud och rörelser. HATAR ballonger och måste lämna rummet när någon håller på att öppna en champagneflaska
Haha! Jamen gud ja, det är liksom det jag har problem med när det gäller tittiga hästar - jag är inte särskilt rädd för att trilla av eller så, utan det är just den plötsliga rörelsen från hästen som skrämmer mig! Och ja, ibland är det mest jag som hoppar tillÅh, någon som är som jag! En gång när jag kollade på skräckfilm så hoppade jag till så högt att jag trillade ur soffan för att en kompis la en hand på axeln Det händer ju även att jag hoppar till mer än hästen när jag rider, haha.