Sv: Om du fick börja från scratch!?
Spännande med första egna hästen
Jag säger väl som de flesta andra, satsa på få saker av bra kvalité.
Grimmor och grimskaft är det bra att ha några extra utav.
Samma sak med tyglar, alltid bra att ha ett par reserv, för det är SÅÅ tråkigt om man fastnar i något eller råkar kliva på dem och de går av så har man inga andra när man är påväg ut.
En transport kan du hitta för 8000kr men de har väl oftast ngn skavank.
Jag sålde mitt gamla Tranesläp för drygt 1 år sen för 10 000kr och det var bara att tuta och köra med det.
Fanns skönhetsskavanker som köparna valde att snygga till men som sagt det var inget som påverkade funktionen mer än att det var estetiskt mindre vackert.
Ett gammalt Tranesläp kan jag rekommendera, bra stabila basic släp utan lull lull.
Jag böt släp enbart pga jag behövde fronturlastning.
Spännande med första egna hästen
Jag säger väl som de flesta andra, satsa på få saker av bra kvalité.
Grimmor och grimskaft är det bra att ha några extra utav.
Samma sak med tyglar, alltid bra att ha ett par reserv, för det är SÅÅ tråkigt om man fastnar i något eller råkar kliva på dem och de går av så har man inga andra när man är påväg ut.
En transport kan du hitta för 8000kr men de har väl oftast ngn skavank.
Jag sålde mitt gamla Tranesläp för drygt 1 år sen för 10 000kr och det var bara att tuta och köra med det.
Fanns skönhetsskavanker som köparna valde att snygga till men som sagt det var inget som påverkade funktionen mer än att det var estetiskt mindre vackert.
Ett gammalt Tranesläp kan jag rekommendera, bra stabila basic släp utan lull lull.
Jag böt släp enbart pga jag behövde fronturlastning.