Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, hästskallar är hårda och näsor sköra.....ett av våra föl gav mig en "dansk skalle" så blodet sprutade ur näsan för någon månad sedan men det var bara en olycklig liten krock och jag kan inte lasta hästen.....den gången.trolljahn skrev:ja det var då självaste .....själv blev jag allvarligt skadad idag, för ca 2 timmar sedan. Halva näsan är väck..nä, men den är lite tilltrasad minst sagt. Fick en uppercut av en unghingst som fick för sig att leka Tyson eller nåt...han är bara 6 månader och lite vilsen i kolan eftersom mamma har försvunnit och han har ännu inte riktigt fattat att människor inte vill leka som hästar. Han har begripit det nu tror jag. vi låg på backen och sprattlade en halvtimme innan han gav upp. Hård skalle på den unghingsten, efter denna batalj gick han in i boxen och ställde sig o åt hö som om inget hade hänt, inte en svettpärla, inte en nervdallring medans jag var genomsvettig, utmattad och inte så lite förbannad. Jag tro vi tar bollarna på den ganska snart, va?