Olja till valp?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Almeloue
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 725
A

Almeloue

Kan man ge en valp som snart är 12 veckor gammal majsolja?
I så fall hur mycket har ni gett? :)

Jag kom även på en liten dum grej som bara slank upp, är det bra för hundar att äta uppblött betfor som man ger till hästar?
För jag läste på en hemsida att dagens hundfoder hade en dålig kalcium/fosfor kvot. Dom flesta fodrena innehöll för mycket fosfor, det var så jag kom att tänka på de. :p

Sv: Olja till valp?

Jag har hört att det är bra för pälsen.. är det inte de? :confused:

Okej.
Jag ger det där pedigree - better by nature.. tycker ni själv att det är ett bra foder?

Jag har gett mina hundar olja sen 8 veckor,först att det ska va bra mot pälsen sen är det bra med som ger torr dodret lite extra sam om dom inte skulle vilja äta det.

Men annars kan man ge ägg 2ggr i veckan om det är bara förpälsen du vill ge det.

Liknande trådar

Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med... 2
Svar
28
· Visningar
6 198
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Är lite förbryllad över en grej idag. Vi har bilat runt och stannade idag till på ett ställe längs Göta kanal för att kolla slussning... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 686
Senast: Happimess
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 318
Senast: Lillebjörn
·
Hundhälsa Har en 11 årig snart 12 årig rottis hane som jag misstänker borrelia på. För ca en o halv månad sedan fick han konstiga symtom han blev...
Svar
18
· Visningar
2 249

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka