Olika teckensnitt på olika sidor.

L

Lillfisen04

Hoppas ni kan hjälpa mig...
Ibland när jag går in på olika sidor på internet så är det ett annat teckensnitt än på andra sidor..t ex när jag går in på eniro.se är det jättestor text.. men inte här på buke t ex..
Hur kan det bli så ? Jag har försökt att ändra teckensnittet i kontrollpanelen men det blir inget bättre....Help !
Har inte alltid varit så utan det blev så för ung. 2 veckor sen eller nåt.
 
Sv: Olika teckensnitt på olika sidor.

Hmm lite svårt att säga

Att det är olika teckensnitt kan vara så att personen som har gjort hemsidan inte använder en standard teckensnitt så webbläsaren försöker hitta en så likt som möjligt.

Att det är olika storlekar är lite värre att svara på
Man kan kanske kommit åt att hålla nere Ctrl tagenten och scrollat med datormusen för då ändras teckenstorleken.
 
Sv: Olika teckensnitt på olika sidor.

Åhh vilken ängel du är...:banana: var precis så det var.. "någon" har kommit åt och ändrat teckensnittet just på den sidan...nu är det fixat...tusen tusen tack..:bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 434
Senast: Farao
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 421
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 973
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Hindertyper på hopptävling
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp