Olika tandhöjder

dengra

Trådstartare
När hästen kollades igenom kiropraktorn upptäckte hon att tänderna var kortare nere än uppe. Jag undrar vad detta kan få för effekter och ifall jag borde ta ut en vet och kolla igenom?
Tänderna kollades igenom senast i jul av vet men tyvär var jag borta det halvåret och personerna som var med har "glömt" allt som sas.

Sv: Olika tandhöjder

Den undre radens tänder brukar kunna vara lite lägre än den övre, så jag förstår inte vad du menar?

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Cactus
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 861
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 810
Senast: Amha
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 077
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka