Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ok två äkliga insektsbilder som jag är stolt över.
Sv: Ok två äkliga insektsbilder som jag är stolt över.
Älskar den översta bilden Helt underbar!
Den undre är också jätte fin men jag skulle ha beskurit den lite i nederkant så att den ljusare färgskiftningen som börjar till vänster och fortsätter över bilden försvann. Tycker att den tar lite uppmärksamhet från motivet. Men det är bara min åsikt . Ta det inte som kritik.
Jag har också ett macro men kör Nikon, så jag har en Nikkor 105mm f.2,8 till min Nikon D200. Håller helt med dig i det du säger att om man köper en kamera så är det optiken som man ska vara villig att lägga ned pengar på. Det gör en otroligt skillnad.
Sv: Ok två äkliga insektsbilder som jag är stolt över.
Spindelbilden är verkligen jättefin, trots att jag avskyr dessa vidriga (o)djur. Färgerna på spindeln är helt otroliga!
Någon gång ska jag vinna på lotto och köpa en systemkamera jag med.
Hundavel & Ras
Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två.
Har en liten...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.