Fortsatt lovat regn på tisdag men vääääldigt lite jag vill ha regn och svalka nu orkar inte med det här vädret. Näst person som yttrar sig om hur härligt det är med solen ska jag personligen blota vid nästa regndans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan varje dag,hjälper inte det heller.Någon som provat att hänga tvätten utomhus? Kan tyvärr inte göra det själv.
Fast du kunde ju dela med dig liteAntar att jag får skämmas lite nu men jag fick regn igår fm och det fortsatte ända till idag em. Så skönt!
Bra jobbatAntar att jag får skämmas lite nu men jag fick regn igår fm och det fortsatte ända till idag em. Så skönt!
Fast du kunde ju dela med dig lite
Här ligger det slaget hö överallt, men inte tusan hjälper det. Jag har vattnat allt i trädgården, det hjälpte inte heller. Nu har jag fått reda på att det finns en gammal brunn någonstans på vår innergård. Jag får nog börja skotta grus och leta fram den för att vattna ridbanan. Hittar jag den och får allt att funka borde väl det åtminstone framkalla lite regn?
Inte tömma logen innan alltså, jag noterar!Det borde funka ALternativt får man ställa till med kalas som innebär många människor och sitta ute!
Sorry, blev lite ego där
Får man ångra sig? Just nu regnar det mer inomhus än utomhus här på jobbet.
Byggjobbarna såg lite desperata ut. ..
Å så vad det regnet redan borttaget från tiodygnsprognosen7 mm regn kom det under helgen, jag antar att man får vara glad för det lilla som kom. Enligt SMHI ska det regna nästa helg får se om det verkligen kommer något då också
Å så vad det regnet redan borttaget från tiodygnsprognosen
Varför har de ens tiodygnsprognoser när de bara ändras hela tiden ändå Lägg tiden på något vettigt istället som att bygga en kanal
Hela tiden. Det enda som regnar på tvätten är pollen i mängder .Någon som provat att hänga tvätten utomhus? Kan tyvärr inte göra det själv.
Någon som provat att hänga tvätten utomhus? Kan tyvärr inte göra det själv.