Inget regn än men nu är det lovat lite regn på tisdag och lite på natten till tisdag. Hoppas dom håller det nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, förlåt allihopa. Det kom några droppar här, så jag satte regnskyddet på lådcykeln. Det skulle jag naturligtvis inte gjort tror ni det fortsatte regna?
Japp,men inte tusan hjälper det@dobbis har du rutorna nere på bilen?
Japp,men inte tusan hjälper det
Kör kombi pga hundarna så den är nästan alltid öppen om bilen står still,hjälper inte det heller,kan tom spola vatten på den utan att det läcker in.Prova öppna bakluckan
Nej tyvärr. Men jag ska snart till jobbet och stå ute hela natten, det borde ju framkalla regn tycker jag?!Orutinerat Du har ingen cab du kan cabba ner?
Gör det!Jag funderar på om jag slå höet åt arrendatorn och satsa på fint naturligt löshö. Brukade aldrig slå fel förr när man hade fått det lagom fint och torrt så kom regnmolnen och man fick jobba häcken av sig för att få in höet utan det fick regn på sig.
Men va fan,vi hade en pytteliten regndroppe på onsdag,den är nu borta o tempen är höjd från 22 till 29 grader.Hmmm, VEM dansade baklänges igår???
Regnet som var utlovat till tisdag kväll är ersatt med SOL och 28 grader
Här ligger det slaget hö överallt, men inte tusan hjälper det. Jag har vattnat allt i trädgården, det hjälpte inte heller. Nu har jag fått reda på att det finns en gammal brunn någonstans på vår innergård. Jag får nog börja skotta grus och leta fram den för att vattna ridbanan. Hittar jag den och får allt att funka borde väl det åtminstone framkalla lite regn?Jag funderar på om jag slå höet åt arrendatorn och satsa på fint naturligt löshö. Brukade aldrig slå fel förr när man hade fått det lagom fint och torrt så kom regnmolnen och man fick jobba häcken av sig för att få in höet utan det fick regn på sig.