OJ, massa att hålla reda på..

Josssefine

Trådstartare
OJ!:p haha trodde inte det va så jobbigt att skaffa sig alla sakerna till en häst man vill börja köra, framför allt trodde jag inte det skulle vara så dyrt som det faktiskt är..Men det är det klart värt, men jag känner att det är nog 1000 gånger svårare att köra än att rida:P i alla fall så måste man kunna så mycket för att ens få på selen:P och sedan på med vagnen:P..
Ingen som har tips om sidor, elelr egna tips om hur man ska göra?

Sv: OJ, massa att hålla reda på..

haha tackar:P japp ahr läst en del här på buke:p haha och blir helt knäpp på det:P:P men men ska nog få rätt påd et tillslut:P

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 800
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hej Buke. Har funderat på att skriva den här tråden länge, och kanske borde jag också ha gjort det för längesen, men nu känner jag...
Svar
7
· Visningar
2 750
Senast: Valptass
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 643
Senast: jolan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
702
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka