wtf

Trådstartare
jag har råkat radera bort ljudet ur datorn!
hur faen får man tillbaka ljudet? :confused: :crazy:
 
Sv: oh noo!

Ehmm.. Ja.. specificera dig gärna lite mer ;).

Vilket operativsystem använder du dig av Windows? 98? 2000? XP?

Du har inte bara råkat stänga av ljudet?
Dubbelklicka på högtalarn nere i högrahörnan och kolla...

Funkar inte det så skriv ett mess igen...
 
Sv: oh noo!

jag har XP, jag tog bort en massa onödigt skit igår och jag råkade avinsallera Audigy Sound Blaster. Men jag måste ha tagit bort nått mer, för när jag försöker installera om den skivan så säger datorn nått med att det inte går... nåt me ljudkortet.
pinsamt...
jag ska inte hålla på med datorer har jag konstaterat ;)
 
Sv: oh noo!

wtf skrev:
jag har XP, jag tog bort en massa onödigt skit igår och jag råkade avinsallera Audigy Sound Blaster. Men jag måste ha tagit bort nått mer, för när jag försöker installera om den skivan så säger datorn nått med att det inte går... nåt me ljudkortet.
pinsamt...
jag ska inte hålla på med datorer har jag konstaterat ;)

Försök att få in bara själva drivrutinen.
Högerklicka på "den här datorn" -> egenskaper -> maskinvara -> enhetshanteraren -> finns där en enhet med ett frågetecken borde det vara ditt ljudkort -> välj egenskaper -> drivrutiner -> uppderata drivrutin -> Nu matar du in dem från skivan...

Fixar inte det sig är det nog bättre om du når mig på MSN istället..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Svärmor har en Android-telefon, Android 9, som saknar alternativet för att ställa in en bakgrundsbild och jag lyckas inte lista ut vad...
Svar
2
· Visningar
538
Senast: Nizhoni
·
Hundträning Jag blir så trött på att han skäller för minsta lilla. Och på att jag inte vet riktig hur jag ska jobba bort det. Om han skäller för...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 628
Fordon Kära buke, jag har problem och min första instinkt var såklart att vända mig hit! Igår kom jag ut till den hyrbil jag kör runt i, i...
Svar
4
· Visningar
2 453
Senast: Saija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp