Oh my god! del 2

Sv: Oh my god! del 2

TA BORT ALLTIHOPA :banana: :banana: :banana:

Det är det bästa jag någonsin har gjort, det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det för minst 30 år sedan.

Jag mår nästan oförskämt bra nu, om man tar bort all den smärta det orsakat mej i alla år.
Visst måste jag äta östrogen i många många år framåt, so what....
dj :devil: skapet kan inte orsaka mej någon värk mera :D :D :D

Vad var det för fel på dina?
Det känns ju onödigt att ha kvar dom. Kommer inte kunna få barn "den naturliga vägen" (läkarn sa till mig att jag kan hålla mig till att öva istället ;) ) ändå så det är ju onödigt att ha kvar dom så sett. Men det känns inte kul att behöva käka östrogen (vilket jag iofs gör nu genom p-piller, och kommer få göra hela mitt liv) och hamna i klimakteriet. För det är väl det som hände rom jag tar bort skiten?

Äter du östrogen hamnar du inte i klimakteriet...fast vi kanske skulle ta denna disskution via PM istället ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag tänkte ta fler bilder, men jag hittar inte min flexicurve eller fler batterier till digitalkameran :mad: Men jag har mätt alla...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
12 380
Utrustning Nu har jag hämtat hem min hoppsadel :D Och den passade av det jag kunde se/känna :banana: Kunde dock inte provrida den ordentligt...
2
Svar
26
· Visningar
3 300
Utrustning :eek: Jag provade en hoppsadel idag... Den passade.. :bump: :bump: :bump: Ja, ni läste rätt... Den passade... :banana...
2
Svar
21
· Visningar
1 602
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar