Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är det bästa jag någonsin har gjort, det enda jag ångrar är att jag inte gjorde det för minst 30 år sedan.
Jag mår nästan oförskämt bra nu, om man tar bort all den smärta det orsakat mej i alla år.
Visst måste jag äta östrogen i många många år framåt, so what....
dj skapet kan inte orsaka mej någon värk mera
Vad var det för fel på dina?
Det känns ju onödigt att ha kvar dom. Kommer inte kunna få barn "den naturliga vägen" (läkarn sa till mig att jag kan hålla mig till att öva istället ) ändå så det är ju onödigt att ha kvar dom så sett. Men det känns inte kul att behöva käka östrogen (vilket jag iofs gör nu genom p-piller, och kommer få göra hela mitt liv) och hamna i klimakteriet. För det är väl det som hände rom jag tar bort skiten?
Juridik & Ekonomi Bara tanken på en inrutad budget ger mig en instängd känsla, det skulle inte fungera för mig. Jag har haft det otroligt knapert men ändå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.