Ögonsjukdomar

A

Ann-Marie

Hej!
Jag undrar om det finns någon som vet bra hemsidor angående ögonsjukdomar hos häst? typ; infektioner, inflammationer, skador m,m Mvh: Ammi

Sv: Ögonsjukdomar

Hej! tyvärr har jag inga sidor att ge dig,men är själv ute efter mer information om detta. Jag har en häst som har stora problem med ett öga, inget hjälper. Vill du vara snäll att ge mig några sidor om du får svar.Mvh madde

Sv: Ögonsjukdomar

Hästens ögon är väldigt känsliga och har man problem med sin hästs ögon är det bra att åtminstonde ringa och rådgöra med veterinären... hur yttrar sig besvären?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
709
Senast: tara
·
Hästvård Min ena häst har sedan den kom till mig för några månader sedan (och även med senaste ägaren) men inte tidigare ägare blivit plötsligt...
Svar
3
· Visningar
457
Hästvård Hej Finns det nån som verkligen VET vart tornutskottet T13-T15 sitter på ryggraden ca ? Jag har försökt googla, leta i dom böckerna jag...
Svar
3
· Visningar
514
Senast: Elo
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 977
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar