Bapelsin
Trådstartare
Jag har insett att jag börjar se sleten ut. År av sömnbrist, anemi och värk i kroppen börjar ta ut sin rätt. Speciellt runt ögonen, jag har inte mörka ringar under ögonen utan snarare runt hela ögonen och mina ögonlock hänger. Jag behöver helt klart en ögonkräm! Men, när jag googlar verkar det bara finnas för ringar under ögonen. Finns det inga krämer som man kan ha runt ögonen? Inser att ingen kräm i världen kommer kunna få mig att se pigg ut, men kanske finns det någon som kan få mig att se lite mindre ut som en zombie?
Och, hur vet man vilken hudtyp man har? Tänkte även köpa en dagkräm men vet inte vad jag ska välja. Är det viktigt att alla krämer är i samma serie eller kan man blanda? Har nämligen en nattkräm som jag gillar men den tillhörande dagkrämen är hemsk.
Andra tips på produkter som kan få en att se lite mer levande ut? Skulle vilja se lite rosigare ut, är väldigt grå pga anemin och har nästan vita läppar av samma anledning. Vill inte använda smink för det orkar jag inte greja med
Och, hur vet man vilken hudtyp man har? Tänkte även köpa en dagkräm men vet inte vad jag ska välja. Är det viktigt att alla krämer är i samma serie eller kan man blanda? Har nämligen en nattkräm som jag gillar men den tillhörande dagkrämen är hemsk.
Andra tips på produkter som kan få en att se lite mer levande ut? Skulle vilja se lite rosigare ut, är väldigt grå pga anemin och har nästan vita läppar av samma anledning. Vill inte använda smink för det orkar jag inte greja med