Sv: Ofrivilliga pappor?
Jag menade inte att tolka det som du tyckte jag borde gjort det heller
Jag menade bara att även om jag inte ville ha barn, så vart det helt annorlunda när jag blev gravid.
Och litar inte mannen på att kvinnan tar sina piller, har sin spiral eller tagit sin p-spruta, så kan han ju använda kondom *envis*
Och innan det blir tjaffs, kan jag berätta att jag lurade inte mannen, vi var sambo när hon blev till och vad han tycker vet jag inte, jag har inte hört något från honom sen jag berättade att jag skulle behålla barnet.
Och vill någon veta mer om just min situation får ni fråga
Jag sa aldrig att du borde ha gjort abort. Jag säger att det i ett sådant läge är mer troligt att parterna kan enas om en lösning. Om nu mannen litar på att kvinnan verkligen ätit sina piller, vill säga.
Jag menade inte att tolka det som du tyckte jag borde gjort det heller
Jag menade bara att även om jag inte ville ha barn, så vart det helt annorlunda när jag blev gravid.
Och litar inte mannen på att kvinnan tar sina piller, har sin spiral eller tagit sin p-spruta, så kan han ju använda kondom *envis*
Och innan det blir tjaffs, kan jag berätta att jag lurade inte mannen, vi var sambo när hon blev till och vad han tycker vet jag inte, jag har inte hört något från honom sen jag berättade att jag skulle behålla barnet.
Och vill någon veta mer om just min situation får ni fråga