Ödet räddade våra katt-bebisar!

M

meander

Allt började med att jag, min pojkvän och nägra kompisar kom på att vi skulle ut och paddla kanot i våras. Min killes katt som var dräktig vid tillfället var ganska stor men vi trodde det var ett tag kvar på dräktigheten. Hon visade ingenting att det var dax heller innan vi åkte.
När vi paddlat hela dagen var det dax att hitta en lägerplats. Men vi var tvugna att ha ett vindskydd. Vi letade och letade men hittade ingen, alla vindskydd var redan fulla av folk!
Tillslut var det bara att ta sin packning och åka hem igen.
När vi kom hem upptäckte vi att kattmamman blivit riktigt smal igen! När alla blivit tysta hörde vi hur det pep i skogen intill gärdesgården!
Där låg fyra små katt-bebisar i en liten grop. Tre grå-svarta och en helröd! Dom va så små!
Den natten blev det jätte kallt och dom hade förodligen inte överlevt om vi inte kommit hem och hittat dom!

Numera tror jag på ödet!

Sv: Ödet räddade våra katt-bebisar!

Vilken jättefin historia, vilken tur att ni kom hem igen och att de klarade sig! Har du några bilder på dem?

Liknande trådar

Övr. Katt Min mammas katt Wilma födde idag 3 söta små bebisar, hon är förstföderska, den första katten klara hon helt själv, åt upp moderkakan...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: jenny82
·
S
Övr. Katt Jag hoppas verkligen att någon läser denna tråden och kan hjälpa oss..Det är så hemskt att se dom små liven lida.. Här kommer...
Svar
16
· Visningar
1 895
Senast: Sarasara
·
M
Övr. Katt Om två veckor får ja å pojken hem våra 2 katt bebisar :love: Sötast i världen två små sköldpaddsfärgade kisse systrar =) Men nu e d ju...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: mandalaki
·
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
968
Senast: jooosan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama