Obehörig orsakade kaos i stallet – hästarna skärrade

"Ägarna till de utsatta hästarna har gjort en polisanmälan om djurplågeri, och kvinnan – som inte har någon koppling till ridkubben – är enligt Blekinge Läns Tidning omhändertagen. Hon misstänks även för grovt olaga intrång."

"Polisen meddelar att en kvinna född -87 nu står misstänkt för två fall av djurplågeri samt ett fall av grovt olaga intrång."

Fångades hon på film eller hur fick man veta vem hon var? (om det som står stämmer dvs)

"Ägarna till de utsatta hästarna har gjort en polisanmälan om djurplågeri, och kvinnan – som inte har någon koppling till ridkubben – är enligt Blekinge Läns Tidning omhändertagen. Hon misstänks även för grovt olaga intrång."

"Polisen meddelar att en kvinna född -87 nu står misstänkt för två fall av djurplågeri samt ett fall av grovt olaga intrång."

Fångades hon på film eller hur fick man veta vem hon var? (om det som står stämmer dvs)

ja hon fångades på film och va omhändertagen redan nån dag efter enligt folk från stallet

Liknande trådar

Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 988
Senast: Egonson_
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 722
Senast: monster1
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 762
Senast: Fraegd
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 953
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar