JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nytt pris till hästföretagare
Moderator
Hästnyheter
För första gången får Sverige en hästföretagarstrategi. Målet är att öka lönsamheten och konkurrenskraften för landets hästföretagare...
Hästnyheter
På torsdag drar Sweden International Horse Show igång på Friends Arena i Stockholm. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Redan tidigt i morse var det kö utanför Scandinavium i Göteborg inför lördagens första klass. Under dagen dominerade unga hästar och...
Relationer
Varning för vääääldigt långt inlägg!
Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2
3
4
Sommartid
Samhälle Jag gillade också det inlägget (nu hittar jag det inte igen) och menar att när man gillar innebär det inte att man citerar eller skulle...
Sel
9 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Vette tusan vad som flög i min kropp i dag. Har från jag vaknade haft ont i magen och behövt ränna på toa återkommande med kort varsel...
Enya
10 minuter sedan
Svar: 1 030
Visningar: 32 348
Allmänt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Hon ser lite mindre ding ut nu som helt vuxen, men helt klart fortfarande märkligt utseende. Ägaren har en till nu som bara är valp, men...
Lyan
13 minuter sedan
Svar: 1 700
Visningar: 165 371
Hund
Silverduk
Övr. Hund Nu har jag inte kollat pa silverdukar pa manga ar, den Jag har ar sakert 10-15 ar gammal, men Jag har nog aldrig sett en som skulle...
hastflicka
13 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 123
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Terriers är knappast mindre benägna att sticka på jakt än vinthundar.
Migo
17 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 463
Hund
Världscupen 2024/2025
Hoppning Usch, nu börjar det bli nervöst. Jag vill verkligen att det ska gå bra för Henrik!
Caoimhe
Alldeles nyss
Svar: 294
Visningar: 12 711
Grenar
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Fy fan så elakt!
Jag skrev nyss att jag hade haft medryttare gratis jag är hundvakt gratis jag kör mina vänner gratis ja visst jag är...
Nota
1 minut sedan
Skoning
Hästvård Alla hästar sliter skon, inklusive i tån
Dock sliter inte alla hästarna skor i samma fart. Utan tex en häst som rids mer på mjuka...
Alexandra_W
2 minuter sedan
Svar: 20
Visningar: 376
Vård