Nytt på språngrulla.se

Sv: Nytt på språngrulla.se

Åh vad roligt att det äntligen går att se någonting vettigt på denna sida. Såg att min ena häst och hennes mamma är dräktiga med samma hingst :D

Ja äntligen använder dom datan till fördel för alla oss nyfikna:D!! Har kollat igenom Daminos ston, och han har fått väldigt bra ston! En del som dessutpm är hoppstammade, lite kul tycker jag:).

himla kul att kunna kolla vilka ston som har gått till vilka hingstar! :) såg att mitt ena stos systerdotter har gått till samma hingst som mitt sto :)

nu vet jag vad jag ska göra ikväll... många hingstar att kolla igenom :D

:banana: WIIIHHHHOOOOO!!!

Som jag har väntat! Missade ju när de hade den öppen en stund i början men detta var ju riktigt kul.. Kan ju bara säga att jag är glatt överaskad!

Hittade en intressant kombination på Internets sida från avelsmatadoren i Bjuv.

Någon annan som hittat intressanta kombinationer?

Har inte kollat så mycket än, men såg att Flips Little Sparrow betäcktes med Plot Blue, men tog sig tyvärr inte.

Har inte kollat så mycket än, men såg att Flips Little Sparrow betäcktes med Plot Blue, men tog sig tyvärr inte.

Hon tog sig inte heller med Catoki (med det gjorde inte de andra 2 stona heller). Hon blev däremot dräktig med Cabachon. Undrar om ET lyckades ?

Mitt dräktiga sto står inte med alls hos hingsten. Vem bör jag kontaka? Hon är anmäld dräktig...
Mvh Maria

Ja äntligen använder dom datan till fördel för alla oss nyfikna:D!! Har kollat igenom Daminos ston, och han har fått väldigt bra ston! En del som dessutpm är hoppstammade, lite kul tycker jag:).

Det ser ut som herr Olsson betäckt halva stallet till Damino, han måtte verkligen gilla honom. :D Sex ston ur samma stostam!

När jag loggar in så ser jag att inget betäckningsresultat står registrerat under "DR". Någon som vet hur jag ändrar det? Hittar ej...

Ringer seminstationen ,det är dom som lägger in dräktigheten i sprangrulle (under ditt sto).

Mia

Hoppas de kan få in nya funktioner framöver, t.ex. att man kan sortera hingstar som har fått mest ston, högst dräktighet m.m.

Vad nå otroligt med ston Warsteiner fick!!!

KL
Har ni varit så ivriga att sidan kraschat? :) Jag får bara upp ett felmeddelande, och en videotribut till Milton, som i och för sig är ett trevligt drag.

Det ser ut som herr Olsson betäckt halva stallet till Damino, han måtte verkligen gilla honom. :D Sex ston ur samma stostam!

Ja jag såg det:D. Gissar att det beror på Daminos ena ägares nära samarbete med honom;). Men det är fina ston! En är e Santa Cruz-Cortez-kul kombination:).

Den funkar fortfarande inte. Typiskt!

Den funkade alldeles nyss och för mig har den gjort det hela dagen.

Funkar inte för mig heller längre:(. Säkert nån gnällig hingstägare som haft åsikter. Igen.

Försökte förresten kolla på vilka ston Scandic fått igår, men den språngrullan var inte publik...?

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 617
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 657
Senast: Freazer
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 542
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 847
Senast: Fazeem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka