Nytt ledpreparat

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Helan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 949
H

Helan

som lovordas i Ridsport, vad heter det och vad tror ni om det?
(inte nyponpulvret, det andra) Har ingen tidning här så jag minns inte namnet men vill kolla upp det NU helst.....

Sv: Nytt ledpreparat

nu blev jag nyfiken, lägger in ett inlägg så jag hittar hit snabbare nästa gång.

som lovordas i Ridsport, vad heter det och vad tror ni om det?
(inte nyponpulvret, det andra) Har ingen tidning här så jag minns inte namnet men vill kolla upp det NU helst.....

Alltså, det är inte Ridsport som lovordar det, utan annnonsören. Otydligt av mig....
X hästar av Y visar en klar förbättring efter W dagar eller liknande står det i annonsen.

Alltså, det är inte Ridsport som lovordar det, utan annnonsören. Otydligt av mig....
X hästar av Y visar en klar förbättring efter W dagar eller liknande står det i annonsen.

Och nu hittade jag en länk om detta: Pronine flx TM.

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
580
Senast: Lavinia
·
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete... 2
Svar
30
· Visningar
1 923
Senast: Noxos
·
Hästvård Hej, Jag undrar hur lång tid det kan ta för häst att återhämta sig från selenbrist? Fick svar på mineralanalys (blodprov) i veckan och...
Svar
4
· Visningar
542
Senast: Mearas
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
283
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka