Nytt foder

jemeni

Trådstartare
Någon som använder Best Horses foder?

Blev lite nyfiken på detta igår på falsterbo men tänkte höra om någon har testat, det är ju ett ganska nytt foder.

Fodet är Ångkokt och ska motsvara Dynavena men innehåller svenska råvaror.

Sv: Nytt foder

Müslie foder med nästan samma innehåll som Dynavena men med svensks råvaraor = mindere transporter och bättre pris.

Müslie foder med nästan samma innehåll som Dynavena men med svensks råvaraor = mindere transporter och bättre pris.

Jo jag förstod att det skulle vara svenska råvaror och mindre transporter på ditt första inlägg ;) . Jag funderade mer på resten av uppgifter som kan vara intressanta som pris, tillgänglighet, referenser och vad det nu kan vara.
Jag såg också en massa intressanta foder i Falsterbo som jag gärna kollat närmare på men vi tittade för mycket på tävlingarna den dagen vi var där och stress-shoppade något symboliskt medan de packade ihop stånden. Vilken miss (skall inte upprepas)!
/U

Jag har försökt att hitta pris på nätet, vet inte om det är lönt att ringa dem om prisuppgifter eftersom det inte finns någon återförsäljare i närheten, men det betyder ju inte att jag inte är nyfiken.
deras hemsida:http://www.besthorse.se/

Jag ringde! Återförsäljaran är inte klara utan de jobbar på det!
Den som var ansvarig skulle åter komma med priser m.m till mig.

Men tänkte om det var någon som hade testat!

Har mer info hemma om det!
Tar med nästa gång vis ses...

Ja jag ska ta mig i kragen och köra ner...

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
552
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
563
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 545
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025