Nytt Böckmann eller gammalt Umesläp?

mysak2

Trådstartare
Hej!
För ungefär samma summa pengar får man ett sprillans nytt Böckmann (med garantier etc) som ett Umesläp (9-12 år gammalt).
Vad skulle ni välja?
Och varför?

Jag hade valt det nya Böckmann, alla gånger. Älskar mitt! Och så vet man från början vad det varit med om och kan ta hand om det väl. Det gör mig trygg i sinnet :) sedan tycker jag väldigt mycket om just Böckmann, kört det i många år. Smidiga, enkla, tysta. Hästarna gillar :)

Böckmann alla dagar i veckan, finns en anledning till att de är ledande på marknaden i Tyskland.

Böckmann, under förutsättning att du får de funktioner som är nödvändiga för dig. Räcker basvagnen så är det ju kanon!

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
445
Senast: Pegasus63
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 759
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: tara
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka