Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt gamla fullblodssto får nypon sedan flera år tillbaka på veterinärens inrådan. Först ville hon inte äta av det, det luktar ganska mycket. Sedan tog det nästan två månader innan vi märkte något på henne. Men sedan hände nästa allt på en gång. Hon rör sig som en unghäst igen och blir väldigt grinig om man skulle glömma att lägga i nyponen i maten.
Den sorten vi har kommer i stor pack i plastpåse och hon får 2 matskedar om dagen. Blir betydligt billigare än andra preparat med liknade verkan. Det var därför som veterinären rekommenderade oss att använda nypon till henne.
Det är ju bara Litovet som forskar på funktionen och har patentet på gopon. Vad jag förstått så är Litovet unikt just för att det innehåller gopo, vilket "vanliga" nypon inte gör.
T ex BoT eller Chilon har ju ingen forskning alls
De bara hänvisar till samma forskning som är gjord på Litovet, (vilket man ju inte kan göra ...) men de har inget alls som visar att deras nypon faktiskt innehåller något gopo ...
Helt oseriöst tycker jag! Och klart att de kan sälja billigt när ingen vet varifrån skiten kommer.
Det står ju inte ens en tillverkare på Chilon-påsen! Vem vet då att de kommer från Chile, och inte från grannens trädgård?
http://www.halsans.se/?contentpage=showproduct&kategori=33&id=889
Tycker dock att Glucovett verkar vara ett bättre tillskott