Nyponbuskar vs. hästmagar

L

LiselotteA

Hejsan Allesammans!
Tänkte bara höra om någon av er vet någonting om nyponbuskar påverkar hästarna.

Våra grabbar har nu hittat nyponbuskarna i deras hage, och det verkar som det är bland det godaste som finns på planeten just nu... de har inte visat någonting vad jag har sett... lite småhängig har min varit, men jag tror det beror på en liten höstsnuva nu när det helt plötsligt har blivit istid här i Östergötland.. :)

Tack! för uppmärksamheten :banana:

Sv: Nyponbuskar vs. hästmagar

Säkert toppen! C-vitamin och bra för lederna. Jag vet många som ger nyponpulver till sina. Här får de ju det gratis. Lite vasst kanske, bara.

Sv: Nyponbuskar vs. hästmagar

Gud va bra! Då behöver jag inte ta på mig handskarna och såga ner dom då! ;)

De är ganska röda om mulen när de kommer in, men nästa dag så fort man släpper ut dom så är det race till bästa nyponstället... och vi har inte några buskar heller... :angel:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 980
Senast: Lavinia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 105
Senast: Skorpion76
·
Hästvård Jag hoppas att nån av er känner igen det här och kan ge oss nånting att gå på. Vi har en fyraårig varmblodstravarvalack. Han tränar...
Svar
15
· Visningar
2 638
Senast: lady_vip
·
Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 354
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka