Nyköping 18-19 augusti

charmant

Trådstartare
Någon som ska ställa då??Vilken dag och ras??
Själv ska jag dit och kika som vanligt men inte ställa hunden då dommaren inte tycker om 50 kilos schäfrar;)

Sv: Nyköping 18-19 augusti

Jag ska kanske dit på lördagen. Brorsan till min hund ska ställas... Vit herdehund :)

Jag ska dit en sväng, min kompis ska ställa ut! Jag bor och jobbar i Nyk. Ska bli riktigt kul med lite folk i denna lilla stad =)

Vad roligt,jag ska bla kolla på schäfer och herdehundarna hade jag tänkt:)Komemr att ha med min vovve men inte ställa honom som sagt.

Nu är jag hemkommen från Nyköping. Gick inget vidare, en slät etta bara. 17 tikar med och endast 3ck och 3hp delades ut, var bara de som vann sin klass som fick ck och den som kom två fick ett hp.
Jag är iaf nöjd med kritiken och hur Leia skötte sig.

En liten bild på min fina tjej
LeiaNykping-07026.jpg

Nu är jag hemkommen från Nyköping. Gick inget vidare, en slät etta bara. 17 tikar med och endast 3ck och 3hp delades ut, var bara de som vann sin klass som fick ck och den som kom två fick ett hp.
Jag är iaf nöjd med kritiken och hur Leia skötte sig.

En liten bild på min fina tjej
LeiaNykping-07026.jpg

Ibland undar man vaför vissa domare gör så. Jag är helt övertygad om att flera var värda ett ck av alla 17 tikar. Betalar de ck:na själva eller ;)

Söt tjej på bilden :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 109
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 924
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 247
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025