Nykastrerad-åka transport?

• Hästhantering
  • Trådstartare Trådstartare _Sweetheart_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 840
S

_Sweetheart_

Får/kan dom göra det när dom är precis nykastrerade? Handlar om 3 timmar i transport..

Sv: Nykastrerad-åka transport?

efter att ev. preparat släpp måsye de ju vara ok eftersom min 06.a op. på klinik vid 11 på morgonen och 2 ringde de och sa att han var redo att hämtast.. vi hade 1 ½ h med transport hem

Sv: Nykastrerad-åka transport?

Djursjukhuset i HBG släpper ut de som både sövts och kastrerats på förmiddagen för hemtransport under eftermiddagen. Så om de bara är återställda efter narkos/bedövning m m är det nog inga större problem.

Liknande trådar

Fordon La på skojs skull in vår andrebil i släpvagnskollen med hästtransporten och fick detta svar. Enligt denna får jag dra transporten men...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Elo
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
679
Senast: misswilma
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 828
Senast: sjoberga
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Silverduk
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31