Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men man slipper de enkla bytena förvänd-förvänd.
Men de enkla bytena kan du ju visa i LA6 Har själv aldrig provat LA5 eftersom jag har tyckt att delar av det programmet sätter hästen på pottkanten. Kändes ologiskt. Nu ska jag in o kolla på nya programmet.vadå slipper de är ju mitt o kamels paradnummer varför tar de alltid bort det som är bra???
Men de enkla bytena kan du ju visa i LA6 Har själv aldrig provat LA5 eftersom jag har tyckt att delar av det programmet sätter hästen på pottkanten. Kändes ologiskt. Nu ska jag in o kolla på nya programmet.
Du får glänsa i de vanliga enkla bytena istället.
Jo det kanske det blir när de döper om det, men hade det inte varit mer logiskt att kalla detta Msv C:1 och sen LA:6 för Msv C:2? Nåväl det spelar ju ingen större roll, men just ser det tämligen ologiskt ut i listan.
*kl*
Viktigt angående ponny:
*Det krävs TVÅ ritter över 62% för att kvala till nationell nivå.
* Man måste vara färdigkvalad innan anmälningstidens utgång för att kunna anmäla till nationell tävling.
Håller med! Och dessutom verkar de ju ändå mena att LA:5/Msv C:2 och LA:6 är "samma nivå", dvs, Msv C. VARFÖR i hela friden har de gjort det så krångligt...