Nyheter i Dagens populära hästtrådar

Tigertofflan

Trådstartare
Jag har flera gånger sett att nyheter helt utan svar länge visas under denna rubriken. Vad är det som gör att de får utrymme där? För mig känns det som att de får väldigt hög synlighet när det inte är någon aktivitet i trådarna.

Som det är upplagt just nu så är det senaste dygnets mest lästa trådar som hamnar där. Trådar med många svar läses ofta de också.
Tror att detta med att det enbart är senaste dygnet kan spela in en del.
Ute i högerspalten finns det en flik för trådar med flest svar.

Som det är upplagt just nu så är det senaste dygnets mest lästa trådar som hamnar där. Trådar med många svar läses ofta de också.
Tror att detta med att det enbart är senaste dygnet kan spela in en del.
Ute i högerspalten finns det en flik för trådar med flest svar.
Den är borta för mig.

Den är borta för mig.
Jag tog bort fliken igår eller om det var idag, då jag lade in en lite längre lista på förstasidan istället. Dock har jag sett att den i princip är identisk med mest lästa på förstasidan så jag funderar på att ta bort den helt.
Just nu, som finns i högerspalten bör också ha en hel del av de mest besvarade trådarna, då den tråd som senast fick ett svar kommer upp där.
Varje lite annorlunda fråga till databasen tar lite, lite extra tid, så kan man ta bort någon som inte känns jättenödvändig är det bra.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kropp & Själ Jag vänder mig till Bukefalos, då det är det största forum/grupp jag känner till, där en majoritet är kvinnor och många dessutom aktiva...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama