Nygodkända halvblodshingstarna

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stallhh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 753

stallhh

Trådstartare
Kommer alla nya godkända alla finnas med i katalogen när den kommer ut? vill veta vad alla nygodkända kommer att kosta,vart de står mm....det är ju snart dax att välja...

Sv: Nygodkända halvblodshingstarna

Förra året var de nygodkända med i katalogen ja.

Antar att de kommer vara så även i år. Vilket självklart är positivt, det negativa med det är att katalogen kommer ut senare än tidigare år :(
Vet att de fick en del kritik för det förra året men jag tycker ändå det är rätt bra att ha alla i en katalog.

Sv: Nygodkända halvblodshingstarna

Förra året var de nygodkända med i katalogen ja.

Antar att de kommer vara så även i år. Vilket självklart är positivt, det negativa med det är att katalogen kommer ut senare än tidigare år :(
Vet att de fick en del kritik för det förra året men jag tycker ändå det är rätt bra att ha alla i en katalog.

Instämmer!!

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
650
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: Emma-pemma
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
522
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka