G

Galadriel

Nu har jag tröttnat på att sitta och häcka i Örebro utan att veta något alls om hur det har gått på Nybygget i helgen. Så all information, resultat, bilder och skvaller mottages tacksamt!

/Josefin - nyfiken i en strut.

Sv: Nybygget

Hej,
Ja, jag har i vart fall en rapport: Madde Fridlund vann sexmilen igår på Bella och kom tvåa idag på femmilen. Fantastiskt tycker jag.

Stort GRATTIS till Madde :-)
Häls
Jeanette

Jag har hela resultatlistan för 80 km på lördagen.
Inte här just nu, den ligger i bilen. Men minns iaf att Liza Sundberg på Kristall vann.

Jag och Queen kom på en 17:e plats. :D :D
Helnöjd med våran godkända 8 milare och Queen är idag pigg & fräsch, trots 65 mil i transport idag. :)

när jag åkte därifrån igår så hade liza sundberg på kristall vunnit 8 milen. Minns inte riktigt vilka som kom efter men norsk kille blev placerad.

I 2x80 ledde Maria Hagman igår ganska överlägset, ingid boström med sitt följe låg i efterklungan och sedan var resten lite utspridda. Vad jag vet så var nog alla i 2x80 godkända igår, kan ha helt fel?????

Camilla

neywaz skrev:
när jag åkte därifrån igår så hade liza sundberg på kristall vunnit 8 milen. Minns inte riktigt vilka som kom efter men norsk kille blev placerad.

I 2x80 ledde Maria Hagman igår ganska överlägset, ingid boström med sitt följe låg i efterklungan och sedan var resten lite utspridda. Vad jag vet så var nog alla i 2x80 godkända igår, kan ha helt fel?????

Camilla

Hagman-Eriksson vann och så tror jag det var Hendrix som blev tvåa. Sedan kom klungan med Ingrid i.

Hälsning Maja

80 km lördag.

1. Lisa Sundberg - Kristall
2. Monica LaRande - Diakon
3. Angelica Hallberg - Kublai Moon
4. Emma Jonsson - Satir
5. Janina Ficher - Tindra
6. Glenn Tore Rinnstad - Blue Alladin
7. Jens Ruthström - HotDog
8. Ellen melin - Kuriosa
9. Lena Andersson - Wieliki Pan
10. Ella Lindblom - Japona
11. Lovisa Nordin - Zloty Zadac
12. Annelie Schultz - Nowator
13. Magdalena Sandberg - pluto Aurora
14. Louise Eriksson - Weiliki Zakat
15. Gunilla Bergenstråle - Mr Wilson
16. Gunnel Lundström - Sven
17. Siv Inger Jonsson - CosmicQueen
18. Bo Hansson - Miro
19. Beatrize Öberg Tillbom - Navaho

Uteslutna el utgått på egen begäran:

Linnea Svedlund - Big Pavarotti
Anne Nordström - Barett
Liselott Friederich - Gabrielle
Martin Hellman - Global Nelson
Karin Gadde Jennische - Kopia
Birgitta Almlid - Lawrence
lars Thunander - Delicat
Pia Lundin - Thunder Beach

OBS, kan vara så att det ej stämmer någonstans. Fick denna lista då den var alldeles ny, så det KAN fela någonstans. Hoppas den stämmer.

vet att Maria vann, Hendrix 2:a + best condition.

och att cid tyvär åkte ut.

åkte precis när det var prisutdelning så jag hann inte lägga dom andra på minnet.

ursch va jag tokred i lördags:/

hoppas alla andra hade det trevligt..

Ja precis. :D :D
Hoppas det kommer ut resultatlista för alla klasser snaaaaaaaaaaart. ;)

Psykskaft: Varför åkte Cid ut? Hälta el?

Vi arrangörer har skickat iväg alla resultat till tidningar, distanslistan och vår egen webmaster som själv red 2x80 och är förtjänt av en sovmorgon. Håll ut!
Jennika

Grattis Siv-Inger!

Nu börjar vi ha lite underlag för ett lag-SM så småningom, eller vad säger du? ;)

/Camilla

Liknande trådar

Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 794
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 169
Hundhälsa Hej jag undrar om det är någon annan som gett librela till hund för smärta och vad ni valt att istället ge nu när librela är...
Svar
12
· Visningar
11 812
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Okej, lite kul att jag startar den här tråden direkt efter en tråd om favoritpasta, men jag har fnurlat länge på detta. Innan ni går...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
15 576
Senast: mrkarisma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar