Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon lyssnar inte alltid på hjälperna, hur ska jag göra henne mer uppmärksam och samarbetsvillig??
JSkulle jag ha köpt en häst till mig själv så skulle jag inte ha köpt en unghäst, så mkt begriper jag.
Ja, jag har henne bara till låns på obestämd tid, som det ser ut nu så ungefär ett år. Skulle jag ha köpt en häst till mig själv så skulle jag inte ha köpt en unghäst, så mkt begriper jag.
Vandringspokal är det stor risk att den blir eftersom du har den ett år, sen kommer inte ägaren heller att klara den eftersom ägaren tycks själva vara ganska okunnig, (eftersom du har fått ansvar för hennes unghäst.......)
Fast nu tycker jag att du överdriver en smula.
Jag menar att du drar på väl stora växlar utifrån den information som du har.
Vi vet ingenting alls om hästägaren och TS kan mycket väl vara en mycket trevlig ryttare som mest behöver lite vägledning och pondus.
Inte okunnighet, utan okunnighet om okunnighet är döden för kunskap.
Jag orkar inte försvara mig eller min omgivning ink hästens ägare mer. Det spelar tydligen ingen roll vad jag än berättar eller skriver så förkastas allt( det gäller förstås inte alla som har svarat på detta inlägg) Jag har nog fått taggarna utåt när det gäller detta ämne pga allt jag läst hittills. Ett tack till alla som kommit både med ris och ros på ett bra sätt. Jag kan ta kritik men det beror helt och hållet på hur det sägs/skrivs. Jag kanske har uttryckkt mig otydligt om vissa saker så folk har missförstått osv men jag kan inte gå in på alla detaljer. Man kan inte dömma ut en massa människor som man inte vet något om eller aldrig har träffat.
Ha det bra
Vad har trevlighet med saken att göra Ibland behöver man kanske säga som det är utan att linda in saker. Jag tvivlar inte alls på att ts är trevlig
Ja, som jag har skrivit förr så läser jag allt och tar till mig alla råd och synpunker och åsikter. Jag kan ta kritik