nyaste sydda

Seabaz

Trådstartare
Nyaste sydda, inte ens klar än! Fattas en krage men tyget räckte inte :cool: Måste köpa mer!

Lite extra nöjd över ränderna är jag :p

xan1.jpg

xan2.jpg

Sv: nyaste sydda

Nice! De där såg ju riktigt krångliga ut.
Det är svårt att få snygga foton på hundtäcken tycker jag, hunden står oftast som en säck potatis för man har aldrig nån att ställa upp den snyggt.

Har precis sytt ett jättefint till en av mina. Kamouflagefleece, riktigt snyggt både mönster- och färgmässigt är det faktist (ovanligt). Tygpatch på varje lår (mitt punkband), svart lurvig krage och nitar runt nacken. *kanonhäftigt*

Visar upp lite gammalt! :)

brunt.jpg

grattvind1.jpg

svartvind1.jpg

denna är bara halvsydd på fotot

Visst är det skoj att sy, iaf till sina egna hundar? Till andras är kul till en början, men till sist inser man vilket göra det är. Kan aldrig tjäna speciellt mkt pengar på det heller, det tar ju faktiskt flera timmar + köpa tyg osv.... :crazy:

Va snyggt!
Jag skulle vilja ha en hoodtröja till min lille tax. Vet du, eller nån annan, var man kan hitta mönster?

Jätte fina täcken och tröjor ni har gjort :D
Men har ni inga mönster som ni känner för att skicka ? till en människa som inte är så duktig på att sy utan sånt ^^

Wow!! Snygga plagg ni gör allihop!!

Här är några fler jag gjort på senaste tiden, hihi:

Nyårs-smoking:
smoke.jpg

Juloverallen:
julhund.jpg

Och här en söt bild när han har en tunnare innedress på sig och ligger och myser med katten!:
huka.jpg

Minerva: Juste jag kommer ihåg, jag skulle ju fixa mönstret, ska göra ikväll, nu har jag kameran hemma! :banana:

Men fy farao vad ni är duktiga på att sy allihopa!! :eek:
Jag kan knappt trä maskinen och jag är lite avis fastän jag inte har en hund som behöver kläder.

Vilken storlek var det på den där tröjan? För det var väl din egna tröja som du sydde om så att den skulle passa lilla fröken?
Hittade nämligen en snitsig hoodtröja på KappAhls barnavdelning som man skulle kunna sy om... om Kaisers husse samtycker :angel:

Min var ju en storlek S vuxentröja så jag klippte ut mönster ur tyget. En ganska stor förändring med andra ord. ;)
Men jag sydde mönstret efter storlek 25 om jag minns rätt. Sydde in den lite på vissa ställen så att den skulle passa bra på henne.
Hon är så jäkla söt när hon springer runt i sin hood. :D

Den ser ju proffssydd ut!
Tre ränder och det hade vart addidas :p

Har du sytt den själv???!!!

Vad duktig du är!

//Hera som kan sy raksöm på gardiner typ:D

sy raksöm...hm...jag brukar köpa klisterband o stryka ihop....:crazy:
JÖSSES vad duktiga ni allihopa är!:bow:

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 399
Senast: Troll
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 979
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 756
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar