Nyårslöften

Eftersom jag övergått till att beta själv nu när jag inte längre har häst så klarar jag mig på en storbal ensilage per vinter. :p

(Och ska jag vara riktigt ärlig så dumpstrar jag sen mer än ett år tillbaka, dvs. hämtar maten i butikernas sopcontainrar.) :angel: :D

Det första (som än så länge är ganska luddigt) är att jag ska vara snällare mot mig själv och försöka jobba på självkänslan.

Det här tycker jag var riktigt bra, jag har nämligen givit samma löfte själv - att vara snällare mot mig. Och göra saker bara för mig minst en gång i månaden. Alltså inte för någon annans skull, utan något bara för att jag vill det.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 118
Senast: monster1
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 742
Senast: Mirre
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
636
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka