Nyårslöften

Eftersom jag övergått till att beta själv nu när jag inte längre har häst så klarar jag mig på en storbal ensilage per vinter. :p

(Och ska jag vara riktigt ärlig så dumpstrar jag sen mer än ett år tillbaka, dvs. hämtar maten i butikernas sopcontainrar.) :angel: :D

Det första (som än så länge är ganska luddigt) är att jag ska vara snällare mot mig själv och försöka jobba på självkänslan.

Det här tycker jag var riktigt bra, jag har nämligen givit samma löfte själv - att vara snällare mot mig. Och göra saker bara för mig minst en gång i månaden. Alltså inte för någon annans skull, utan något bara för att jag vill det.

Liknande trådar

Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 487
Senast: Dentaku
·
Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: Tofs
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025