Dags att uppdatera lite va?
Punkt ett, äsch, den stryker jag helt bara. Den var ändå bara orimlig.
Punkt två, den hade jag glömt bort! Jag har inte varit så duktig på det, men här tar vi nya tag och försöker igen
Punkt tre, den har jag väl följt. Fortfarande jag, på gott och ont. Jag har nog kanske blivit lite klokare under året, trots allt.
Punkt fyra, check! Något färgglatt har jag allt i varje månad, även om det blev lite snålt i ett par av dem. Jag hoppas på att kunna fylla i mer framöver
Jag ska försöka att inte dra mig undan och stänga in mig när jag blir ledsen. Jag ska försöka prata istället för att bara hålla allt inom mig och vara stum mot dem som bryr sig om mig. Det känns omöjligt, ouppnåligt, men blir det lite skillnad är det iallafall bättre än ingen skillnad.
Jag ska försöka göra det här till ett bra år och använda alla verktyg jag har för att uppnå det. Som att titta på en video där folk på en tunnelbana skrattar hejdlöst över ingenting, för att kanske börja skratta själv.
Jag ska försöka fortsätta gå min egen väg och strunta i trycket från omvärlden så gott det går, trots att jag gör alla fel enligt den bild som finns idag.
Jag har en kalender som jag fyller i med färger på dem dagar där det händer något roligt. Jag tänker ha minst en rolig sak varje månad, som att gå på bio, ha picknick, gå på stan med en vän eller ta en roadtrip.
Punkt ett, äsch, den stryker jag helt bara. Den var ändå bara orimlig.
Punkt två, den hade jag glömt bort! Jag har inte varit så duktig på det, men här tar vi nya tag och försöker igen
Punkt tre, den har jag väl följt. Fortfarande jag, på gott och ont. Jag har nog kanske blivit lite klokare under året, trots allt.
Punkt fyra, check! Något färgglatt har jag allt i varje månad, även om det blev lite snålt i ett par av dem. Jag hoppas på att kunna fylla i mer framöver