Nya Zeeland?

Kan man oavsett ålder söka jobbvisum till NZ? Hittar nått som är för dom mellan 18-30. Men där är inte jag :p

Kan man oavsett ålder söka jobbvisum till NZ? Hittar nått som är för dom mellan 18-30. Men där är inte jag :p
Det du tänker på är ett working holiday visa som låter dig jobba i ett år och är lätt att få.

Är man äldre är det ett Work visa som gäller, men beroende på vilket yrke och utbildning man har kan det vara ganska svårt. Just nu kan man få tillfälliga jobbvisa inom nästan allt som har med bygg att göra om man vill jobba i Christchurch och det finns bristyrken inom hästavel (stud master och stud groom) också. Kolla på www.immigration.govt.nz/migrant under work and live eller work temporarily

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
807
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett nyckelband med sådant brytspänne i nacken som öppnas om man fastnar eller någon rycker tag och försöker sno det...
Svar
3
· Visningar
367
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har insett att jag inte har några vänner. Visst ett gäng nätbekanta men inga vänner irl. Hur gör man för att träffa nya vänner som... 5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 157
Senast: bumpo
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 460
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka